[ZM] Patchi

Mae, Feb 23, 2019
  • Page 1 of 1
  • 1

5 replies

Patch 1.06.

1. Tiek atgriezta migla.

2. Bruņas cena tiek paaugstināta (15 -> 30), kā arī var izmantot tikai divas reizes.

3. Infekcijas bumbas cena tiek paaugstināta (40 -> 60)

4. Zombijiem vairs nav pieejams "nightvision", paliek tikai pārklājums

7. Cilvēku klases izmaiņas;

  • Gragas - raunda sākumā vairs nedos m249, bet xm1014
  • STA Masters - raunda sākumā vairs nedos negev, bet awp

8. Zombiju klases izmaiņas;

  • Sleeper - iemigšanas laiks tiek samazināts 3.0 -> 1.5
  • Smoker - indēšanas laiks tiek samazināts 6.0 -> 5.0

8. Bruņu sistēmu izmaiņās;

  • Ar prasto sitienu var nodarīt bojājumus ~ 26 dmg, ar stipro ~ 46
  • Zombiju tagad tikai ar sitieniem norauj nost bruņas nevis dzīvību un bruņas.
  • Sleeper zombija skills sākumā norauj dzīvību līdz 1 un tad tikai sāk noraut bruņas.
1
Last time edited Mae , Feb 28, 2019

Brīva vieta reklāmai

#PAPILDUS

  • Izlabots, ka psyh zombijs nenodara bojājumus.
  • Izlabots, ka strong cilvēkam nedod raunda sākumā pistoli. 
1

Brīva vieta reklāmai

Patch 1.07.

  • psyh zombijs priekš jaunajiem spēlētājiem ir pārāk stiprs, tapēc tiek samazināts damage 2.0 -> 1.0(-49hp ja cilvēks visu laiku atrodas radiusa), bruņas reducē bojājumu, kā arī radiusa lielums tiek samazināts 250 -> 150.
  • Nemesim samazināts ātrums 1.3 -> 1.2, kā arī nemesi tagad atgrūž vairāk.
  • Uz katru raundu dzīvības sistēma tagad strādā savādāk, nav noteikta dzīvība kā iepriekš. 
  1. Sniper - 500 + (200 * spēlētāju skaits)
  2. Survivor - 1000 + (200 * spēlētāju skaits)
  3. Armageddon - 1000 + (survivor dzīvība/nemesis dzīvība * spēlētāju skaits)
  4. Nemesis - 5000 + (2000 * spēlētāju skaits)
  • Antidoti var pirkt tikai 2 reizes.

 

 

1
Last time edited Mae , Feb 24, 2019

Brīva vieta reklāmai

Patch 1.10.


Sveicināti StayAlaivieši, gandrīz ir pagājis jau vesels mēnesis no atdzimšanas un par šo laiku gribam saprast balansu starp cilvēkiem un zombijiem.

Ieroču sistēma: Iepriekš ieroči bija zem galvenās izvelnes, bet ne visiem tas bija pa rokai kā arī lielāko skaitu ieroči nemaz netika izmantoti, tāpēc tagad būs iespējams iegūt tikai tādus ieročus kā - Ak47, M4a4, Aug, P90, Bizon, XM1014 (primārie ieroči) un Glock, Dual, P250, Deagle (sekundārie ieroči). Ieroči vairs nebūs zem galvenās izvēlnes, bet raunda sākuma parādīsies izvēlne, kur ir iespējams izvēlēties ieroci. Ir nepieciešams izvēlēties abus ieročus, lai ieroči parādītos! Tā kā šī sistēma strādā beta versijā tad automātiski visām cilvēku klasēm tiek iedoti standarta ieroči - Ak47 un Glocks. Ja iepriekš varēja pirkt bezgalīgi ieročus tad tagad tas vairs nav iespējams.

Extra items: Par šo mēnesi pārsvarā dominēja cilvēki, bet tā kā cenšamies rast alternatīvu balansu tad extra itemos tiek ieviestas limita opcijas uz katru lietu; 

  • Bruņas [var pirkt 2 reizes]
  • Bruņas priekš zombijiem [var pirkt 2 reizes]
  • Antidote [var pirkt 2 reizes]
  • Gaismas granāta [var pirkt 5 reizes], iepriekš bez limita
  • Svētā granāta [var pirkt 5 reizes], iepriekš bez limita
  • Molotov granāta [var pirkt 5 reizes], iepriekš bez limita
  • Jump granāta [var pirkt 5 reizes], iepriekš bez limita
  • Infekcijas bumba [var pirkt 2 reizes]
  • Medi shot [var pirkt 7 reizes], iepriekš bez limita
  • Sasaldēšanas granāta [var pirkt 5 reizes], iepriekš bez limita
  • Lasermine [var pirkt 2 reizes], lasermines dzīvība palielināta no 200 uz 400
  • Bazooka [nav limits]

Kā arī extra itemos ir nākuši klāt papildus ieroči;

  • G3sg1 [var pirkt 1 reizi], cena 200, damage standarta.
  • M249 [var pirkt 1 reizi], cena 250, damage standarta, var pirkt no 10 līmeņa.
  • Negev [var pirkt 1 reizi], cena 350, damage standarta, var pirkt no 16 līmeņa.
  • Revolver [var pirkt 1 reizi], cena 400, damage x 5.0, var pirkt no 21 līmeņa.
  • Awp [var pirkt 1 reizi] , cena 450, damage x 10.0, var pirkt no 22 līmeņa.

Cilvēku klases: Klases iedalījums bija nepārdomāts un zemāka līmeņa klase varēja būt labāka kā lielāku līmeņu klases, tāpēc tiek ieviestas pāris izmaiņas klasēs. 

  • Strong - samazinātas bruņas no 100 uz 30.
  • Black - palielinātas bruņas no 0 uz 30, palielināta gravitācija no 0.8 uz 0.7.
  • Gragas - palielinātas bruņas no 30 uz 50.
  • STA Masers - palielinātas bruņas no 50 uz 80.

Geimpleijs

Ir noņemtas nost pāris skaņas bez kurām var iztikt.

Pāris mapēs bija iespējams kustināt objektus, tādejādi varēja nobloķēt ieeju un zombiji nevarēja tikt iekšā, šī lieta vairs nav aktuāla.

No mapes cikla tiek izņemta zm_office_stayalive uz nenoteiktu laiku.

1
Last time edited Mae , Mar 4, 2019

Brīva vieta reklāmai

Patch 1.11.

Spēlētājiem ļoti patīk pārbaudīt tādas lietas, kas atvieglotu spēlēšanu un izvairīties būt zombijam, tāpēc tiek veiktas pāris izmaiņas.

  1. Bijām ievērojuši, ka spēlētāji pārvēršoties par zombijiem pārmainīja komandu un raundas beidzās, c'mon, pārāk garlaicīgi. No šī brīžā izvēlēties komandu var tikai vienu reizi(mapes sākumā).
  2. Dažreiz spoti ir tādi, ka cilvēkiem ir jābūt aiz sava komandas biedra, kas nozīmē, ka komandas biedram ir jāšauj caur savu komandas biedru, bet bojājumu zombijam nebija iespējams nodarīt. No šī brīžā vairs par to nav jāsatraucas un droši var šaut caur savu komandas biedru.
  3. Psyh zombijam palielināts leap jump force 500.0 -> 650.0
  4. Iepriekšējā patchā rakstīju par cilvēku klasēm, kur zemāka cilvēku klase var būt labāka par stiprāku klasi, tāpēc tika veikti labojumi, bet ar to nepietika. Cirvja, āmura un atslēgas bojājumi un sakārtojums bija nepārdomāts - pirmā līmeņa cilvēka klases cirvis bija stiprāks par STA Mastera atslēgu.
  • Cirvis tagad būs pieejamas tādām klasēm kā - Classic, FBI, Fast, kā arī samazināts damage [8.0 -> 4.0]    
  • Āmurs tagad būs pieejamas tādām klasēm kā - Strong, Black, damage paliek nemainīgs [8.0]
  • Atslēga tagad būs pieejamas tādām klasēm kā - Gragas, STA Masters, damage ir palielināts [4.0 -> 10.0]                   
1
Last time edited Mae , Mar 8, 2019

Brīva vieta reklāmai

Patch 1.14.


Iepriekšējos patchos bija veikti nelieli labojumi, bet spēlēs ziņā nekas nemainījās, bet šoreiz ir masīvāks atjauninājums, sākot ar knockback sistēmu un beidzot ar klases izmaiņām.


1. Spēlējot viens pret viens parasti dominējā cilvēks, bet ja zombiji jau ir vairāki tad cilvēkiem ir ļoti maza iespēja izdzīvot, tāpēc tiek veiktas nelielas, bet pietiekoši lielas izmaiņas knockback sistēmā. No šī brīža zombijus met atpakaļ vairāk un šaujot pa kaklu zombijs vairs neaizlido pa visu mapi, ko cilvēki arī izmantoja, lai zombiji netiktu pie viņiem.

2. Ir izveidotas tādas čata komandas kā - !menu (atver galveno menu) !shop (atver extra itemu veikalu) !zclass & !hclass (atver zombiju & cilvēku klases) !unstuck (ja spēlētājs ir iebugojies sienā)

3. Nelielas izmaiņas līmeņu sistēmā priekš jaunajiem spēlētājiem - 1. līmenim ir nepieciešams tikai 100xp, uz 2. līmeni tikai 500xp, tālāk aiziet jau grūtāk. 3. līmenis 1500xp.

4. Tagad lasermines var uzstādīt sev aiz muguras un tikuntā zombijam izdarīs bojājumus!

5. Vairs nebūs tāds zombijs kā "Smoker", bet zombiju vietā nāk "Explosive", nogalinot zombiju viņš uzsprāgst(ja tuvumā ir cilvēks tad viņš tiek inficēts). Zombijs pieejams no 13lvl.

6. "STA Masters" vairs nav, tā vietā nāk "STA Pupil", saglabājot visas iepriekšējās lietas - skills iedod ātrumu uz pāris sekundēm.

7. Jauna cilvēku klase - "STA Chieftain" - dzīvība 200, bruņas 100, ātrums 1.1., gravitācija 0.4., pieejams no 23 līmeņa. Skills atdod atpakaļ bruņas.

8. Tiek atgriezta atpakaļ mape - zm_office_stayalive labotā versija; izlaboti errori bloki, izmaiņas mapes struktūrā, izmaiņas spotos.  

1
Last time edited Mae , Mar 17, 2019

Brīva vieta reklāmai

  • Page 1 of 1
  • 1

Users online Reload